Naming | Biznes Zoom
FreshMail.pl

Naming

Tworzenie nazw i haseł reklamowych

Nazwa to pierwsze, z czym spotyka się potencjalny klient. Jeśli jest absurdalna, niedorzeczna bądź odpychająca, zrezygnuje. Nasi klienci trafiają do nas często po wielotygodniowych zmaganiach z pustką w głowie i na papierze.

Jak to działa?

Po krótkim wywiadzie na temat profilu firmy zaczynamy naszą burzę mózgów.Maszyna do pisania

"Najpierw powoli, jak żółw ociężale", z wolna wypisując coraz więcej niezrozumiałych jeszcze dla nikogo zlepków liter przechodzimy w końcu w galop i pędząc zostawiamy za sobą zapisane całe strony zwariowanych znaczków. Bo naming to nasz konik, to konik naszej copywriterki. Efekty są za każdym razem zadziwiające, zaskakujące i zachwycające. Uśmiechnięci klienci odchodzą nazwani.

Spod pióra naszej copywriterki wyszły np.

  • nazwa znanego warszawskiego festiwalu Powiślenia.
  • ekologiczna marka projektująca naturalne ubrania, zwłaszcza dla dzieci Tulen.co
  • nazwa niewielkiej stadniny koni, w której trzymają konie zarówno Polacy jak i dżokeje z zagranicy: My patataj
  • hasło: Pięknie i pewnie dla jednej z marek wizażowych
  • nazwa sklepu internetowego DrewnianeLubiane 
  • zarówno Diamentowa kolekcja Emm Fashion  jak i wszystkie jej produkty  - nazwy diamentów takie jak sukienka Hope Diamond czy Tiffany Diamond, a także kolekcja Lady np. sukienka Karmelowa Lady czy Parisian Lady
  • tagline, czyli hasło reklamowe Autorskiego Studia Architektury:  Przemyślane rozwiązania

Pokaż nam swoją pustą kartkę. Nazwiemy Cię.

Cennik:

Naming/ Slogany

Naming z wolną domeną .pl: 5 propozycji 487 zł
Każda następna seria po 3 propozycje 267 zł

Po wybraniu hasła przez klienta dopisujemy slogan reklamowy oraz ciąg skojarzeń/zdań do używania w komunikacji marketingowej. Maksymalnie 1000 znaków.

Top

Pudełko i CD
Chcesz pobrać darmowe infografiki ? Tak!

Wpisz poniżej adres e-mail, na który ma zostać wysłany bezpłany zestaw infografik! Zapisz się na nasz newsletter:

FreshMail.pl